۲ پاسخ

عزیزم یبوست صد در صد دادیم
دی سیکلومین نمیدونم برای چیه ولی تمام داروهای گیاهی که دادی همشون یبوست آورن بهش ملین بده تا هرچی تو روده هاش مونده تخلیه شه

سلام عزیزم خوبی؟

سوال های مرتبط