علائم بارداری دخترچیه؟

۷ پاسخ

و عزیزم جنسیت و نمیشه از علائم فهمید هر کس یه جوره حرف قدیمی هارو بیخیال

حالت تحوع شدید

من ک پسر بود م تهوع خیلی شدید تا سه ماه هیچی درست حسابی نمیخوردم
آبغوره..لیمو .گوجه با نمک فروان نمیدونم ‌ پنیر اینا رو دلم میخواست همش.
شوهر میگفت زن مردم . غذای خوب ویار میکنن زن من .. آبغوره میخوره همش

من اصلا تهوع نداشتم ن ویار داشتم ن هیچی

هرکسی فرق میکنه من تهوع خیلی خیلی شدید داشتم علاقه ب شیرینی

من خودم حالت تهوع اصلا نداشتم.
شیرینی جات خیلی دوست داشتم .
ورم زیاد کردم

من تهوع زیاد داشتم ، عاشق شیرینی بودم

سوال های مرتبط

مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۶ ماهگی
مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری