خانوما علایم بارداری پوچ چیه ؟!

۸ پاسخ

سونو برو مشخص میشه عزیزم

چیزی نیست گلم انقد استرس نده بخودت

بری سونو مشخص میشه

مامان لیام خدا نکنه چرا اینجوری میگی🥺

نگران نباش تو پوچ نیستی از استرس درد داری چیزی نیس استراحت کن

اگ پوچ باشه سونو میگه

لکه بینی بتا کم بالا میره دل درد و دردای پریودی

درد زیاد
لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۶ ماهگی
مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی
مامان زانا کوچولو مامان زانا کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان پاكسازي مامان پاكسازي ۲ سالگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱۵ ماهگی
مامان هایکا مامان هایکا ۹ ماهگی
مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی