خانما علائم بارداری پسر چیه

۷ پاسخ

تهوع نداشتم
همش سردم بود
اوایل خیلی زود زود گرسنه میشدم
میلم به شوری و ترشی بیشتر بود
سبک و سرحال بودم

من هیچ ویار و حالت تهوع نداشتم ، پوستم لکه نداشت

من ویار چیزای شور داشتم .حالت تهوع هم اصلا نداشتم فقط خیلی ضعف میکردم
پوستمم همه میگفتن روشن تر شده

من خیلی میترسیدم خیلی شیرینی میخوردم تا سه ماه اول همش عوق میزدم ولی بعدش دیگ. راحت و سبک بودم دو میزدم برا خودم😂

هییییچ علائمی نداشتم فقط به شدت ترسو شده بودم

ترشی دوست داشتم. حالت تهوع صبح گاهی یه آب زرد بالا میاوردم ولی روی دخترم حالت تهوع داشتم. ولی بالا نمیاوردم

از شوهرم بدم میومد

سوال های مرتبط

مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان اهورا💙 مامان اهورا💙 ۱۲ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱ سالگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۱ سالگی