سلام خانوما علایم پاجنبری بچه چیه؟؟

۱ پاسخ

یه عارضه مادر زادی هستش که پای نوزاد به طرف پایین وداخل کشیده میشه که شبیه چوب گلف میمونه واگه درمان نشه کج راه میشه ومفاصل زانو ورم پیدا میکنه وپادرد ....واسش پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی
مامان زانا کوچولو مامان زانا کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان هایکا مامان هایکا ۹ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی