چقدر آزمایش خسته شدم😭

تصویر
۷ پاسخ

منم تیرویید کم کار داشتم دیابت داشتم بارداری افت پلاکتم داشتم 😆😂یه پام ازمایشگاه بود یه پام دکتر انقد ازمایشگاه رفتم دیگه بیمه و همه چیمو حفظ بود پذیرشش😂😂میگذره اینام عزیزم

چرا ازمایش دادی؟ چند هفته ای؟

دست بزار یک دقیقه محکم رو اون ناحیه خون بند بیاد عزیز

واقعا منم دیگ حالم از ازمایش قند بهم میخوره

عزیزم من برا قندم شاید 7,8بار بیشتر آزمایش دادم البته قند من کنترل شده بود محض اطمینان آزمایش میدادم

اخ عزیزم

ازمایش چی گلم؟

سوال های مرتبط

مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد