منم تیرویید کم کار داشتم دیابت داشتم بارداری افت پلاکتم داشتم 😆😂یه پام ازمایشگاه بود یه پام دکتر انقد ازمایشگاه رفتم دیگه بیمه و همه چیمو حفظ بود پذیرشش😂😂میگذره اینام عزیزم
چرا ازمایش دادی؟ چند هفته ای؟
دست بزار یک دقیقه محکم رو اون ناحیه خون بند بیاد عزیز
واقعا منم دیگ حالم از ازمایش قند بهم میخوره
عزیزم من برا قندم شاید 7,8بار بیشتر آزمایش دادم البته قند من کنترل شده بود محض اطمینان آزمایش میدادم
اخ عزیزم
ازمایش چی گلم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.