۴ پاسخ

منم فشار به دنده هام و معدم میاره .یه شکلاتم که میخورم معدم حس سنگینی میده

منم همش پهلو و دنده ام درد میکنه فشار معده ام زیاده. قبلی همش سفالیک بود این مشکلاتو نداشتم

وای دقیقا انگار کله اش تو دهنمه

چرا

سوال های مرتبط

مامان سـلین🎀💋💕 مامان سـلین🎀💋💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسن 💙 مامان محمد حسن 💙 ۷ ماهگی