۴ پاسخ

دیگه اخرشه نگران نباش تموم میشه ایشالا نی نی هامون اروم باشن گریه نکنن کولیک نداشته باشن🙏🙏🥲🥹

منکه از دکتر فراری حتی سرما میخوردم تو خونه تحمل میکردم الان هر دو هفته دکتر و ازمایش دیوانه ام کرده😮‍💨😮‍💨😮‍💨

این دکترو آزمایش رفتن داغونمون کرد

منم واقعا داغونم دیگه نمیکشم روزا برام دیر میگذره هفته ها دیر میاد

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان سبحان نوراسهراب مامان سبحان نوراسهراب ۸ ماهگی