اوففففف چقدر دیر می گذره پس کی نامه سزارین میده

۵ پاسخ

رسیدی دیگه صبدری کن ما چی بگیم هنوز ته صفیم😁😆

اول ۳۸ هفته به بعد دیگه معمولا سزارین انجام میدن
من که خودم گفتم آخر ۳۸ بذاره دکترم
چون میخوام بچه هم خوب وزن بگیره هم بهتر شیر بخوره کلا جون دار تر باشه
پسرم اول ۳۸ هفته بود ، تا دو روز هیچی نخورد ، نه سینه گرفت نه شیشه ، آخرم به سختی یه مدل شیشه رو قبول کرد

الانا باید بده

۳۷ هفته به بعد

۳۷ هفته میدن یه هفته صبوری کن با خیال راحت بغلت لبگیر فسقلیتو

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد