رسیدی دیگه صبدری کن ما چی بگیم هنوز ته صفیم😁😆
اول ۳۸ هفته به بعد دیگه معمولا سزارین انجام میدن
من که خودم گفتم آخر ۳۸ بذاره دکترم
چون میخوام بچه هم خوب وزن بگیره هم بهتر شیر بخوره کلا جون دار تر باشه
پسرم اول ۳۸ هفته بود ، تا دو روز هیچی نخورد ، نه سینه گرفت نه شیشه ، آخرم به سختی یه مدل شیشه رو قبول کرد
الانا باید بده
۳۷ هفته به بعد
۳۷ هفته میدن یه هفته صبوری کن با خیال راحت بغلت لبگیر فسقلیتو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.