سلام خانما نامه سزارین کی دکتر میده تو چند هفته

۳ پاسخ

اکثرا ۳۷ هفته نامه میدن گلم

من چون راهم دور بود دکترم هفته ۳۰بهم ناممو داد چون نمیتونستم برم پیشش

بمن دیروز داد دکترم برا پنجشنبه که میشم ۳۸ هفته و ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی