ب من 36 هفته داده بود فک کنم
من یه دکتری رفته بودم بیمارستان بود امروز بهم نامه داد برای ۱تیر🥺
البته من برای زایمان نمیخوام اون بیمارستان برم پس به نامه اش هم دل نمیبندم😅
من گفت ۳۵ هفته بیا نامه بدم
منم شنبه آینده میرم
یه هفته مونده.به من الان دادن واسه ۱۰ اردیبشهت😍
36هفته نامه داد
به من گفت۱۲اردیبهشت برم نامه بده
الانم گفت۲۱اردیبهشت وقت زایمانمه
معمولا ۳۸ هفته سزارین رو انجام میدن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.