چند هفته نامه سزارین میده دکتر

۷ پاسخ

ب من 36 هفته داده بود فک کنم

من یه دکتری رفته بودم بیمارستان بود امروز بهم نامه داد برای ۱تیر🥺
البته من برای زایمان نمیخوام اون بیمارستان برم پس به نامه اش هم دل نمیبندم😅

من گفت ۳۵ هفته بیا نامه بدم
منم شنبه آینده میرم

یه هفته مونده.به من الان دادن واسه ۱۰ اردیبشهت😍

36هفته نامه داد

به من گفت۱۲اردیبهشت برم نامه بده
الانم گفت۲۱اردیبهشت وقت زایمانمه

معمولا ۳۸ هفته سزارین رو انجام میدن.

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان مهیا مامان مهیا روزهای ابتدایی تولد