۷ پاسخ

به من ۳۶ هفته ۴ روز داد

واسه من ۳۷ هفته داد

من ۳۴ هفته بودم گرفتم

برای من ۳۷ هفته داد

۳۵ ۳۶ هفته میده برا من۳۵هفته داد

به من توی ۳۴ هفته میخواست نامه بده ولی شرایطم جوری بود گفت ۳۶هفته باید دوباره سونو بدم بعدش میده

ب من گفته ۳۹هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان مهیا مامان مهیا روزهای ابتدایی تولد