خانوما از چند هفته دکتر نامه سزارین میده؟؟؟

۲ پاسخ

بستگی به بچه داره و شرایط هر کسی با کس دیگه فرق داره ولی معمولا از اول ۳۸ هفتا تا اخر ۳۹ هفته امکان سزارین بیشتر

۳۶ الی ۳۷

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی