۵ پاسخ

تاریخ عمل سزارین رو۳۸هفته و۴روز حساب میکنن

من ۳۵ رفتم

معمولا ۳۸ هفته و ۳ ۴ ۵ روز ورمیدارن

ب من 38 هفته و 4 روز نامه داده

دکتر من گفت برا سز دوم ، باید توی ۳۷ هفته و چند روز بچه رو در بیاریم چون بیشتر بمونه ریسکه ... حالا اینکه کی نامه رو میده دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی