سلام برا سزارین چند هفته دکتر نامه میده ؟

۷ پاسخ

من هفته ۳۶ برام نامه داد توی ۳۸ هفته و۶ روز سزارین شدم...تازه ایام عید بود و تعطیلی دوهفته ای بعد عید زایمان کردم
هزینه شد ۱۰۰میلیون.....

۳۶ به بعد نامه میدن

۳۸ هفته

سزارین ۱۰روز از تاریخ زایمان زودتر هست

۳۷ودوروز بهم نامه سزارین داد ۳۷هفته ۵روز اورژانسی شدم😐😂 ولی تاریخش برای ۳۸ هفته و۴روز بود

زودتربرو من یه هو اورژانسی شدم

ایدی روبیکا بدید که ادتون کنم تو گروه شیرازی ها گلم
از تجربه های هم دیگه استفاده کنیم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی