من هفته ۳۶ برام نامه داد توی ۳۸ هفته و۶ روز سزارین شدم...تازه ایام عید بود و تعطیلی دوهفته ای بعد عید زایمان کردم
هزینه شد ۱۰۰میلیون.....
۳۶ به بعد نامه میدن
۳۸ هفته
سزارین ۱۰روز از تاریخ زایمان زودتر هست
۳۷ودوروز بهم نامه سزارین داد ۳۷هفته ۵روز اورژانسی شدم😐😂 ولی تاریخش برای ۳۸ هفته و۴روز بود
زودتربرو من یه هو اورژانسی شدم
ایدی روبیکا بدید که ادتون کنم تو گروه شیرازی ها گلم
از تجربه های هم دیگه استفاده کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.