واقعا دیگ خسته و کلافه شدم انقد آزمایش دادم و سونو

۳ پاسخ

دیگه تموم شد البته اگ طبیعی باشی اگ مثل من سزا هستی هنو سونو ها مونده🥲

اخراشه انشالله ب زودی و خیری تمام میشه

دیگه آخراشی ناراحت نباش

سوال های مرتبط