چرا تبش پایین نمیادهی

۴ پاسخ

رو چنده؟

شیاف بذار.پاشویه کن،با عرق کاسنی
پیاز حلقه کن بذا داخل جورابش میاد انشاالله هر ی ربع چک کن

برا واکسن تب کرده؟

متاسفانه دختر منم همینه.پاراکید اثر نمیکنه شیاف استامینوفن گذاشتم ببینم چی میشه این تب پدرمون رو درآورده واقعا

سوال های مرتبط

مامان aaaaaaaaaa مامان aaaaaaaaaa ۶ ماهگی
مامان آیاز مامان آیاز ۱۷ ماهگی
مامان آیاز مامان آیاز ۱۷ ماهگی
مامان شهراد👑❤️ مامان شهراد👑❤️ ۱۰ ماهگی
مامان الی مامان الی ۷ ماهگی