چکار کنم تبش بیاد پایین

۵ پاسخ

اگه دستمال مرطوب داری با دستمال مرطوب هر دو کف پا و هر دو کف دست و پیشونی رو بزار زودی میاد پایین

شیاف بزار و خنک باشه لباسش

واکسن ۶ ماهگی راحت‌تر از قبلیاست ، بهش استامینوفن بده کنترل میشه ، بالای ۳۸ مواظب باش
اگه دیدی با شربت کنترل نشد شیاف بذار سریع میاره پایین

شیاف

پاشویه ، شیاف

سوال های مرتبط

مامان آقای راد🎈🐼 مامان آقای راد🎈🐼 ۱۴ ماهگی