خانومابادمجون گرجه خوبه بخورم

۵ پاسخ

نه نخور

باچی میشه نفع گرفت اینجوری آدم هیچی نمیتونه بخوره من عاشق بادمجونم

نه بادمجون نفخ زیاد داره اگ دلدردیه که اصلا نخور ممکنه حساسیت زا هم باشه

نفخ داره بادمجون بچه اگ شیر میدی خوب نیس

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان الینانورا مامان مامان الینانورا ۴ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۱ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی