خانما گرجه بپزم بخورم به بچم بد نمیشه

۳ پاسخ

گرجه😂 نفخ داره بنظرم نخوری بهتره عزیزم

نفخ داره هم خودت اذیت میشی هم بچت

روزای اول بعد از زایمان برای خودت زیاد خوب نیست. اذیت میشی بخاطر نفخ و دل‌پیچه و اینا

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی