خانما بستنی میتونم بخورم؟ واسه بچم بد نیست؟ کولیک نمیاره؟؟

۳ پاسخ

چون با شیر تهیه میشه اگ حساسیت داره نخور
هر چند برای کولیک خیلی بهتره تا ۲-۳ماهگی غذا رعایت کنی

نه بابا راحت باش فقط بستنی یخی نخور شیری حله

نه چرا بد باشه

سوال های مرتبط