۵ پاسخ

بنظرم دو سه هفته اول نخور من خوردم یادمه خیلیییی اذیت شد بچم

من شنیدم برای شیر خیلی خوبه اما میگن نفخ داره

بخور عزیزم نفخ کردی با نبات بخور

بخور بخور کم چرب بخور تا شیرت زیاد شه

الان که نفخ نمیاره از ده روزگی به بعد نفخ و کولیک شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی