مامانا بادمجون اشکال نداره بخورم؟؟ کولیک نمیاره؟؟

۶ پاسخ

فک کنم بادمجون خیلی نفخ داشته باشه بچه اذیت بشه

نفخ میاره

باد داره

نفخ داره

بشدت نفاخه

نه نمیاره

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی