بادمجون نفخ داره بخورم؟

۴ پاسخ

بنظرم داره من میخورم خیلی اذیت میشم

خیلی ها میگن نداره اما زن عمو من میخورد خیلی اذیت میشد که دکتر بهش گفت بادمجون سرخ نکن روی گاز کبابی کن بخور

اره .....

بخور نداره

سوال های مرتبط

مامان رایان 💙 🐣 مامان رایان 💙 🐣 ۴ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۵ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی
مامان حلما و سلما مامان حلما و سلما ۴ ماهگی
مامان آیهان💙🐣 مامان آیهان💙🐣 ۳ ماهگی