مامانا بادمجون نفخ داره

۸ پاسخ

من میخورم بچم بالا میاره،

منم فک میکردم نداره و خوردم و بچه ام خیلی اذیت شد خیلییییا

خیلییییییی

اره تا دلت بخاد نفخ داره

آره نفخ داره

ای بابا دیگه واقعا موندم چی بخورم

آره چرا نداره بادمجون پر باد

خیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۵ ماهگی
مامان حلما و سلما مامان حلما و سلما ۴ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان آیهان💙🐣 مامان آیهان💙🐣 ۳ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سیزدهم بارداری
مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی