بادمجون نفخ داره؟عاشقشم یکماهه نخوردم خیلی هوس کردم

۵ پاسخ

من همه چی میخورم

نه نداره

ولی فک نکنم نفخ داشته باشه

قشنگ بذارتو سرکه تلخیش گرفته شد با اب بشور بعد سرخ کن من خودم بعداز سرخ کردن میزارم تو سس رب وپیاز یه خورده بخار پز بشه اونجوری هم خوشمزه تره

اگه خوب بپزی هیچ مشکلی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته چهاردهم بارداری
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۶ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی