۴ پاسخ

دکترم به من گفت همه چی مجازه بخوری به غیر از شیر

من الان هرچی میخورم بعد روش یه قاشق عرق نعناع میخورم شکر خدا
همه چی نرماله

یکی دو قاشق بخور هوست بره
بعدش عرق نعنا بخور
گاهی بعد زایمان هم مثل بارداری آدم هوس میکنه
من بعد زایمانم هوس مغز گردو و شیرینی و چای پررنگ میکردم
در صورتیکه قبلش همش چای کمرنگ میخوردم اونم هرچند روز یه بار
شیرینی هم اصلا دوست نداشتم بیشتر ترشی میخوردم
بعد زایمان برعکس شده بودم، صبحا موقع نماز پا میشدم عین سمندون که مشت مشت قند و شکر میخورد من مشت مشت مغز گردو میخوردم🤣🤣🤣

منم چند وقتیه هوس کردم امشب درست کنم 🥴🥴

سوال های مرتبط