خانوما لپه نفخ داره؟؟
هوس قیمه بادمجون کردمم🥲

۸ پاسخ

عزیزم بپز آبشو بریز بیرون لپه و بعد بریز تو قیمه ولی،بادمجون خودش نفخ داره

من که میخورم تا کی نخوریم

بخور بابا هیچی نمیشه من همچی میخورم بعدش عرق چهل گیاه ته استکان میخورم

هم لپه هم بادمجون

آره نفح داره

نفخشو بگیر

خیلی نداره ولی یه دور بذار جوش بخوره ابشو بریز بره

اره نفخ داره نخور

سوال های مرتبط

مامان حلما و سلما مامان حلما و سلما ۵ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی