۳ پاسخ

مشکلی نداره بعدش چایی نبات بخور

من که خوردم نمیدونستم نفخ داره زیادم خوردم

نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان سید تیام مامان سید تیام ۷ ماهگی
مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان نیکان ،قند من مامان نیکان ،قند من ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی