۶ پاسخ

چیشددد

وای باشنیدن حرفاتون استرس گرفتم من از روزی که زایمان کردم همش چیزای سرد خوردم

گلم من عکس نوزاد درست میکنم
ماه‌گرد و تولد . هر چی بخواین با هر تمی ک دوست داشتید هر دونه 30 تومنه کسی خواست پیام بده نمونه هم دارم

تصویر

شیردهی مشکل ندارع
ولی الان نخور بزار بعد از چهل روزگی الان برای خودت بعد چیزهای سرد باعث میشه رحمت افتاده بشه و درد رحم بگیری بعدا

نه ولی زیاده روی نکن .. من بستنی زیاد میخوردم‌ اوایل زایمان مانع خونریزی شد

نه بخور اما کم بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱۴ ماهگی
مامان نیکان ،قند من مامان نیکان ،قند من ۱۰ ماهگی