مامانا خوردن بستنی توی شیردهی مشکلی داره

۲ پاسخ

ولی چون سردی هست بهتره نخوری وتا ۴۰ روز صبر کنی

نهههه🫤

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱۴ ماهگی
مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی