خوردن بستنی در شیردهی خوبه یانه

۵ پاسخ

من امروز خوردم

واقعا من امروز ترسان یه پیاله خوردم😔👍🥰

خوبه

اگه بچه ات نسبت به لبنیات آلرژی نداشته باشه بخوری خوبه

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان مامان وروجکا مامان مامان وروجکا ۱۴ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی