قرص پنتوپرازول در شیردهی خوبه یانه

۳ پاسخ

آره گلم بی خطره

من تو بروشورش دیدم نوشته بهتره در شیر دهی استفاده نشه

من که بهش حساسیت دادم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان لنا خانم مامان لنا خانم ۱۰ ماهگی