۳ پاسخ

بخوووور

من که همه چی میخورم نصفی عرق نعنا میخورم

نه بخور نوشجونت بعدش خاکشیر بجوشان نیم‌ساعت بعد زیرشو خاموش کن و شاطره (نمیدونم شما بهش چی میگین ما میگیم شاطره) بریزید داخلش ده دقیقه باشه بعد بخورید که بچه سنگینیش نکنه و بالا نیاره
من هرچی که دوست دارم میخورم بعدش اینو دم‌میکنم میخورم واسه بچه دیگه طوری نمیشه

سوال های مرتبط