خانوما بعد سزارین خوردن بستنی مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

نبایدسردی بخور
خیلی اذیت میشی

سعی کن چیزای گرم بخوری همینجوریش هوا سردهست باید بدنتو گرم نگه داری

بعد ۸ ساعت نه، ولی چون بخیه داری برای اونا خوب نیست، دکتر گفت اینو

بازم خودت میدونی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی