خانوما خوردن بستنی تو بارداری ضرر نداره

۵ پاسخ

اگه ديابت نداشته باشي نه

نه عزیزم نی‌نی رو تپل میکنه من شنیدم

نه گلی زیادش خوب نیس چون سرده.. دوستم زیاد بستنی خورد بچه اش کلا عفونت گرفته هم ریه هاش عفونته... قند هم داره در حد کم بخور تا قند بارداری نگیری

میتونی بخوری عزیزم اگه دیابت نداشته باشی

دکتر به دوستم گفته بود بخور شب تا شب یدونه برای وزن گیری بچه خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وسوم بارداری