اگه ديابت نداشته باشي نه
نه عزیزم نینی رو تپل میکنه من شنیدم
نه گلی زیادش خوب نیس چون سرده.. دوستم زیاد بستنی خورد بچه اش کلا عفونت گرفته هم ریه هاش عفونته... قند هم داره در حد کم بخور تا قند بارداری نگیری
میتونی بخوری عزیزم اگه دیابت نداشته باشی
دکتر به دوستم گفته بود بخور شب تا شب یدونه برای وزن گیری بچه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.