۳ پاسخ

زیاده رویش خوب نیست وگرنه واسه کم خونی خودت خوبه، بعد از زایمان واسه خونی ک از دست دادی خوبه، منم خوردم خوب بود بچم مشکلی نداشت

سنگینه بچه سنگینیش میکنه وگرنه هیچ مشکله دیگه ایی نداره من خوردم بعدش سیخ شاطره دم دادم خوردم بچه اذیت نشد زیاد ولی غر غر می‌کرد

والا من خوردم چیزیم نشد
فکر نکنم مشکل داشته باشه
قرار نیست که دم و دیقه جیگر بخوریم
یکبار و اونم مشکلی پیش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا💚 مامان فاطمه نورا💚 ۷ ماهگی
مامان Fandogh مامان Fandogh ۱۶ ماهگی
مامان سید تیام مامان سید تیام ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی