اش خوبه بخورم؟

تصویر
۹ پاسخ

نه نفاخه هرچقدر نفخ حبوباتشو گرفته باشی بازم نفاخن

خیلی نفاخه بچه گناه داره هرچی خوردی حبوبات رو نخور یه ماه اول

من همچی میخوردم ولی کم توام بخور درحد۲قاشق چون نفاخه

آش ک خودش منبع نخفو یبوسته😐

فعلا هیچی نخور😀😃🫠

خاهر همشو خوردی ک🤭

نه نفخ داره

نه نفخ داره حبوبات و سبزی و پنیر و ماست و دوغ و شیر نخور

نفخ دارهههههههه. اصلا نخور. من دیروز خوردم الان همچنان دل درد و نفخ زیاددددددد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۵ ماهگی
مامان آریا💙مِهرا💝 مامان آریا💙مِهرا💝 ۳ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۵ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی