۶ پاسخ

هیچی اقدام کردیم مثل هرماه تا ببینیم چی پیش میاد

منم ۱۱ روز مونده فقط فولیک اسید و اوابوست میخورم

منم ۱۱ روز مونده
فقط ۳ تا ۷ لتروزول خوردم
از ۱۵ هم دارم دوفامد میخورم

کلی دارو تقویتی خوردم آراد سازی زدم فردا 16,آزاد سازی جرعت ندارم بی بی بزنم

چه حرفی

من این ماه حسابی استرس دارم نمی‌دونم چم شده حرفا اذیتم میکنن خدایاااااااا😭

سوال های مرتبط

مامان هە ۆین مامان هە ۆین روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی