خانوما آنومالی دوم چن هفتگی انجام‌میشه ۱۷ برم خوبه؟

۸ پاسخ

من ۱۷ و ۵روز رفتم

18هفتگی

برا من انومالی تکرار و دوم رو گفته بود ۲۱ یا ۲۲ هفتگی برو من دردم زیاد بود همین الان اومدم ۱۹ هفته و ۳ روزم

18برو بهترین تایمش هست

برا من دکتر نوشته ۱۸ هفته و یک روز

نه ۱۸ هفته بهترین زمانه

۱۸تا۲۲

۱۸ شنیدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ویانا 🐣 مامان ویانا 🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری