خانوما تو ۱۷ هفته برم انومالی خوبه یانه

۱۳ پاسخ

اگه میتونی صبرکن ۱۸هفته برو

دکتر من گفت ۱۹ تمام برو به نظرم بستگی به شرایط داره

کلا آنومالی از ۱۸ تا هفته ۲۲ هست اسمش روشه آنومالی یعنی بررسی ناهنجاری های فیزیکی هرچی جنین بزرگتر باشه بهتره.
اما تو کشور ما بخاطر دلایل شرعی و قانونی میگن از ۱۸ که زودترین حالتش هست برید.
شما میتونی زود بریا بعضی پزشکا قبول میکنن بعضیا هم نه
اما بهترینش اینه یه چند روز صبوری کنی تا برسی به ۱۸ هفته و یه روز دو روز اون موقع دکتر می‌تونه بهتر بررسی کنه هم اینکه همین یه هفته جنینت وزن بیشتری گرفته بهتر دیده میشه.

اره اوکیه من ۱۷ و چهارروز بودم

نمیتونم بمونم کنجکاوم بخاطر اینک تو انومالی جنیست رو بدونم

دوست منم ۱۷ هفته و سه روز رفته

من خودم قصد دارم ۱۸ هفته و چهار روز یا ۱۹ هفته برم

۱۸ هفته به بعد دقیقه… من موقع دختر اولم ۱۷ هفته رفتم دوباره ۱۹ هفته هم منو دکتر فرستاد و اون اولی رو قبول نکرد

من ۱۷ هفته ۲ روز رفتم دکترم گف عالیع همه چیش مشخص بود بهترین موقعیت

آره یکی از دوستام ۱۷هفته پنج روز رفت

زوده 18هفته برو

امروز به من گفت برو ۱۸ هفته ام

خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری