خانوما آنومالی میتونم ۱۷ هفته و ۵روز برم؟؟

۶ پاسخ

اره من رفتم

آره منم رفتم

دکتر به من گفت ۱۸ هفته و دوروز‌ . بعد اون دیگه اجازه سقط نمیدن اگه دور لز جدن جنین مشکل داشته باشه

بزار ۱۸ هفته حداقل یک روز شدی برو

آره دکتر برا من ۱۷ هفته و ۴ روز نوشته

میتونی بری
ولی بهترین تایم میگن ۱۸ هفته و ۲.۳ روزه

سوال های مرتبط

مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلانا و لیانا مامان دلانا و لیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری