خانوما ۱۷ هفته میتونم برم انومالی؟ جنسیت مشخصه صد درصد؟

۹ پاسخ

کوووو تا ۱۷ هفته نداره عزیز من میخوایم جشن بگیریم باید برنامه ریزی کنم😕

هووووو کوتا۱۷ هفته آره جنسیتش مشخص میشه

اره عزیزم من ان تی ۱۳ هفته رفتم بهم گفت صد در صد مشخص شده جنسیتش ولی باز من میمونم تا آنومالی... و اینکه معمولا جنسیت بچه از ۱۵ هفته دیگه کامل مشخص میشه

ب نظر من ک یک هفته ام صبر کن ۱۸ هفته برو دیگه خیالت هم راحت باشه
من ۱۸ هفته و ۳ روز بود رفتم

اره ۱۷هفته بع بعد برو

اگ تا۱۷ هفته صبرکردی تاهفته ۱۸ صبوری کن ک همه چی کامل و اوکی باشه

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله

اره میتونی من ۱۷ و دو روز دکترم نوشته یکشنبه باید برم

بعضیا میگن اگه آنتی سیزده هفته بری مشخص میشه اما من قبول ندارم آخه بازم شک اینجاد میشه صد درصد نی

سوال های مرتبط

مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌ونهم بارداری