کوووو تا ۱۷ هفته نداره عزیز من میخوایم جشن بگیریم باید برنامه ریزی کنم😕
هووووو کوتا۱۷ هفته آره جنسیتش مشخص میشه
اره عزیزم من ان تی ۱۳ هفته رفتم بهم گفت صد در صد مشخص شده جنسیتش ولی باز من میمونم تا آنومالی... و اینکه معمولا جنسیت بچه از ۱۵ هفته دیگه کامل مشخص میشه
ب نظر من ک یک هفته ام صبر کن ۱۸ هفته برو دیگه خیالت هم راحت باشه
من ۱۸ هفته و ۳ روز بود رفتم
اره ۱۷هفته بع بعد برو
اگ تا۱۷ هفته صبرکردی تاهفته ۱۸ صبوری کن ک همه چی کامل و اوکی باشه
سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله
اره میتونی من ۱۷ و دو روز دکترم نوشته یکشنبه باید برم
بعضیا میگن اگه آنتی سیزده هفته بری مشخص میشه اما من قبول ندارم آخه بازم شک اینجاد میشه صد درصد نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.