۷ پاسخ

شما هم انومالی سونو شو میدید هم ازماییششو؟اگ یدونه رو انجام بدیم چی میشه

جنسیت میگن اما وقت انومالی نیست باید ۱۸هفته بری

انومالی رو ۱۸ هفته ب بعد باید بری عزیزم
ولی سونو بری جنسیت مشخصه دیگ

۱۶هفته جنسیت رو میگن ولی انومالی باید هفتت بالاتر باشه

زوده

خیر.

نه فک کنم 18 به بعد با قطعیت میگن از روی سونو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان alma.♥️....💙 مامان alma.♥️....💙 هفته سی‌وهفتم بارداری