من 16هفته 1روز رفتم گفت پسره شومبول نشون داد انومالی هم گفت پسر
اره عزیزم مشخص میشه
من ۱۵ هفته و ۱ روز رفتم همون احتمال انتی درست بود انومالی هم همون بکد
من ۱۴هفته و۳روز رفتم صد در صد گف پسره
به احتمال زیاد میگن
گلم اول ببین دکترت چه تایمی رو صلاح میدونه
ولی در کل ۱۸الی۲۲هفته تایم مناسب تعیین جنسیت و آنومالی
اگر دکتر سونوگرافی خیلی متبحر باشه۱۶ و۱۷هفته ام بهت میگه ولی خب به هر حال باید آنومالی رو بری برای بررسی کامل جنین و اعضاش و… پس تایم مناسبش همون۱۸هفته الی۲۲عه شما یکم صبوری کن ۱۸هفته اینا برو بهترینشه
من ۱۴هفته تمام رفتم گفت بهم😅
اره متخصص پريناتولوژي بري بهترم هست براي تشخيص
آره میگن
تو ۱۶ برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.