من 14 هفته رفتم معلوم بود اگه با مرد مشکلی نداری بحیرای بری دقیق بهت میگه مقدسه شمس هم دقیق میگه
آره فک کنم بگن
من ۱۴هفته یک روز رفتم پیش بحیرایی صد در صد گفت جنسیتو بهم
وايسا تا ١٨ هفته
من دیشب رفتم بهم گفت 13هفته م
اره دقیق معلوم میشه برای من 15 هفته بود
ی دفعه وایسا ی هفته ام انومالی برو دیگ
ن من دوروز پیش رفتم ۱۴ هفته و ۵ روز اینا بودم نگفت گفت فعلا زوده
بعید میدونم زیبا یا تا آنومالی صبر کن یا اگر نمیتونی ۱۶ هفته برو
۱۵ هفته به بعد مشخص میشه
اگه عجله نداری تا انومالی صبر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.