من15هفته رفتم جای معتبردقیق گفت
شاید احتمال بدناا صدرصد نگن بزار وقتش برسه بعد برو
من ۱۷ و۲ روز رفتم دکتر نااامرد نتونست تشخیص بده
عزیزم سونو زیاد برای بچه خوب نیست دو هفته دیگه صبرکن برو انومالی من ۱۲ تیر میخواستم تعیین جنسیت و تولد خودم و باهم بگیرم ولی دکتر گفت ۱۷ تیر برم انومالی صیر میکنم تا اون موقع یه دفعه انومالی برم
مگ ان تی نگفتن جنسیت
آره دقیق میتونن بگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.