سلام خانما خوبین میگم انومالی دوم کی باید برم چند هفتگی

۷ پاسخ

ممنونم خانما

۱۸ هفته

برا من ۱۸ هفته و دوروز نوشته بود

برا من دکترم هفده هفته گفته بود من تو هفده هفته و یک روز رفتم

۱۸تا ۲۲هفتگی ولی بهترین وقتش ۱۸هفته اس

هجده هفته وچند روز

تایمش ۱۸ هفته و یکی دوروزه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی