۲ پاسخ

من سر این ماه میرم میشم ۱۷ هفته

از ۱۸ تا ۲۰ هفتگی بری خیلی بهتره مخصوصا هفته ی ۱۸ بله برای من دکترم نوشت. اکو قلب جنین هم می‌نويسن همراهش جدیدا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۱۰ ماهگی
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وهفتم بارداری