چند هفتگی انومالی باید برم

۶ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

من۱۸هفته و۲روز بایدبرم

من دکتذم گفته بین ۱۷و ۱۸برو😕من برای شنبه که میشم ۱۷هفته و ۴روز نوبت گرفتم

18 هفته

به من گفته ۱۸ هفته و ۶ روز بیا

از هفته 18 تا 22

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان سوگلی مامان سوگلی هفته بیست‌وپنجم بارداری